Lämna en kommentar

ATC

atcatcatcatcatcatcJa, det finns kanske inte så mycket att säga om det. Det är bara lustifikationer som jag roar mig med. Lite här och lite där. De första jag gjorde var väldigt noggrant med att all information skulle vara med, men genom att de bara är till min egna lilla samling så behövs inte det. Jag är glad om jag lyckas skriva på baksidan en månad och ett år.

Det är roligt att ta fram sin lilla låda med kort och bara ha. Det är intressant för jag kan vara lite friare och gör sådant som jag inte brukar göra. Jag har svårt för applicationer, så därför övar jag mig på att bli vän med dem.

För att det bara är något litet och lustfyllt som bara skall ligga i byrålådan, så behöver det inte bli bra. Hade det varit ett större format som då hade tagit mycket längre tid hade jag nog varit mer noggrann. Jag hade kanske då sprättat bort felaktiga stygn osv, men inte nu.

Textil skall vara lustfyllt. Jag gör det endast för att roa min egna hjärna och njuta i stunden.

Kommentera

