Lämna en kommentar

Änglar

ängelängelJag har nu äntligen fått lagt in några änglar i Hannas affär. Det finns fler färger och hårfärger med och utan hjärtan. Jag har haft väldigt roligt. Varje ängel är unik fast det finns likheter så man kan säga att det är en stor skara systrar.

Jag inser att jag har vissa ganska stora brister i själva hanterandet i bloggandet. Jag har inte kunskap om hur jag lyckas med att lägga in länkar, som man kan se att andra lyckas med. Typ länka en mailadress eller länka till en annan sida i ett blogginlägg. Det jag också kan fundera över är om wordpress är det bästa, smidigt, eller skall man ha egen adress? Det är massa tråkiga saker att fundera över. Barnen har redan dömt ut mitt kunnande kring data användande, det finns stunder som de himlar lite lätt med ögonen och skakar på huvudet.

Någon dag måste jag nog ta tag i det hela. Jag har inte heller förstått hur jag skall lyckas med att kommentarer skall visas med en gång, har jag gjort en inställning eller kanske mer inte gjort en inställning. Detta är säkert saker som många av er tycker är rent självklara, jag bjuder på att ni kan himla med ögonen och göra en lätt huvudskakning. Fast jag förstår inte….

En hjälpande kommentar skulle uppskattas, fast tänk på min okunskap…

Kommentera

