Lämna en kommentar

Det växer

det växerJag väver handdukar/löpare. Min tanke var i alla fall att det skulle bli handdukar. En trevlig ge bort present. Jag har inte koll på hur randningen i inslags riktningen blir jag har haft en mängd olika blå och gröna nyanser även vita och grå färger som jag blandar helt vilt. Vissa dagar har jag känt mig mer stillsam och då har färgen blivit mer stillsam, vit och grå. Andra dagar har jag känt hur livsandarna strålar emot mig och då blir det lite mer färgmättade färger.

Det känns så gott när det vävda på tygbommen växer. Det ger mig sådan känsla av tillfredsställelse. Nyfikenheten ökar också för varje varv som jag läggar till de andra. Det kan kanske också ses som att det är många sommarpratare som jag har tagit del av. Det är så otroligt underbart att man kan lyssna på dem via nätet. Bara skyttla och lyssna på radio. Känna att tiden bara går och jag lägger inslag till inslag. Det ger mig en enorm harmoni i kroppen. Sitta i min egen bubbla och bara väva. Ljuvligt.

Kommentera

