Lämna en kommentar

Äntligen färdig!!!

Ibland blir saker liggande. Detta är ett projekt som min mamma började med när jag bodde hemma. Vi broderade båda lite på den. För några år sedan efter en städning hemma hos föräldrarna, fick jag med mig den hem. Efter det har den legat hos mig och givit mig dåligt samvete.RödluvanI sommar har jag äntligen tagit tag i den. Det gick väldigt fort, hälften var redan färdigt. Jag måste säga att jag tycker att den blev söt när den blev färdig. Fast om man skall vara riktigt ärlig så är det otroligt skönt att den är klar. Den har gett mig dåligt samvete länge.rödluvanNu återstår det bara att hitta en bra montering, så att den faktiskt kommer att användas.

Kommentera

