Lämna en kommentar

Lite av varje

klänningSommar klänning, skön, inga konstiga sömmar inga dekorationer utan bara en skön vardagsklänning för varma dagar.väska cväska aväska bJag har även sytt mig en ny väska av samma mönster som tidigare. Det är ett mönster som passar mig, som jag trivs med, det kommer från stoff och stil. Tyget hittade jag i mitt skåp, ett ganska tjockt tyg från Ikea, troligtvis inhandlat för några år sedan. Den gamla väskan fick nu evigt liv i soptunnan, tyget vid sömmarna hade börjar gå sönder av ålderdom. Som tidigare har jag gjort fack för viktiga saker på  insidan, annars hittar jag ingenting i väskan. Jag tror att det kan vara sätt att skydda sig mot snattare. Om jag inte hittar saker utan att rota ordentligt kan inte de heller göra det.bokstäver bbokstäver cbokstäver dbokstäver aJag har under veckan också roat mig med att testa att göra bokstäver av flingpaket och maskeringstejp. Detta bara för att testa om det går. Lite pilligt men roligt. Bokstäverna är ungefär 12 cm höga och lite drygt 2 cm tjocka. De blev lite skeva och vinda men de kan stå upp.

Detta är vad jag har roat mig med senaste tiden. Veckan som varit har det varit lovdag från skola och dagis, sjuka barn och födelsedagar. Detta gör att jag har haft lite svårt att väva. Jag har svårt att väva saker som jag måste koncentrera mig på om jag blir avbyten var femte minut eller väldigt mycket oftare. Då är det bättre att passa på att göra andra saker och jag har haft det trevligt.

Kommentera

