Lämna en kommentar

Mitt arbetsrum

arbetsrumArbetsrumJag såg för ett tag sedan ”jag blommar”s  arbetsrum och det var så otroligt trevligt att få se hur andra har det hemma hos sig. Nu när jag är hemma med sjuka barn så kändes det som ett ypperligt tillfälle att visa upp mitt arbetsrum. Skrivbordet är för tillfället ny städat, det brukar vara mycket stökigare. Allt pyssel och annat som barnen inte riktigt vet var de skall göra av brukar hamna där, även pysselmaterial som jag skall lägga undan sedan.

Rummet har varit ett kök så de gamla köksöverskåpen sitter fortfarande kvar, helt perfekta att förvara garn i. Jag har även en underbänk kvar. Mina två vävstolar får precis plats, fast jag hade nog önskat sig lite mer golvyta när jag skall dra på varp.

Barnens snickarbänk står här, liksom byrån med tygrester och pysselmaterial. Det är även en hel del papper, färg och papperspysselmaterial i bokhyllan.

Sonens byxor är på väg till symaskinen, jag förstår inte varför inte det kan göras byxor som faktiskt håller barns livliga lekar.

 

Kommentera

