Lämna en kommentar

Lustifikation

20131127_115216Jag målade om mitt kök förra helgen med tanken att värre än det är kan det inte bli, köket var brunt-smutsgrått. Detta var kanske inte så genom tänkt. Den färg jag hittade var två burkar ljusgul och en burk med färgen ”melon”- orange. Tanken var en gång att den gula färgen skulle vara till  mitt arbetsrum. Jag tog burkarna hällde i dem i en tio liters hink och rörde om. Spännande!

Jag kan säga att jag tror att jag tycker om det orangea.

Det jag egentligen ville visa var handdukshängaren. Jag blir så lycklig av dessa små saker med rosor på. Det är den gamla hängaren som jag limmat blommiga servetter på, och lackat över med decopagelimmet. Jag kanske inte kommer att vara överlycklig över den om några år men nu tycker jag att den är fin.

Kommentera

