1 kommentar

Broderiskisser

broderi skisser (4)broderi skisser (2)Jag har under en tid när jag skissat lite annat, på papper, känt ett behov av att parrallellt skissa- brodera arbeta textilt.

Detta är gamla tryck som jag har gjort för en massa år sedan- typ 6-7 år sedan. Jag hade säkert en bra plan vad de skulle användas till, men jag har inte varit särskilt nöjd, genom att de har blivit liggande. De har nu kommit ett steg närmare något mer konkret, något som jag i framtiden kan känna att jag kan montera, bli färdig med. Vissa saker skall lligga till sig för att det skall kännas bra i själen. Vi får se ifall dessa skall bli färdigsydda eller om de får bida sin tid i en låda ännu något år.

Det man kan lära sig av denna historien är att det är bra att spara i sina lådor och skåp.

One comment on “Broderiskisser

  1. Vilken trevlig blogg! Vilken fantasi. Hur hinner du?

Kommentera

