Lämna en kommentar

Jag längtar

Jag längtar efter min vävstol!

Vi har haft släktkalas, barnkalas och sedan råkat ut för den värsta förkyldningen på länge.

Våran fråga och undran är hur mycket snor kan det finnas i en näsa? Ur vår synvinkel borde det varit slut för flera dagar sedan. Jag bara längtar efter att bli frisk så jag orkar göra mer än att bara gå förbi vävstolen och den blänger förebådande tillbaka. Om det inte vore slut på eländet så är det påsklov, så det friska barnet upplever det tråkigaste påsklovet i sitt liv.

Det som är possitivt är att förkylningar har en ände, och det går över. Ur den synvinkeln är det ingen större fara med oss.

Kommentera

