1 kommentar

Återbruk

kläder 6 kläder 7 kläder 4Maken rensar ibland bland skjortorna och det brukar vara början till lite återbruk. Fast detta brukar gå i perioder. En del kläder blir matttrasor, andra klipps upp för att få ett förlängt liv. Detta är vad det har blivit av den senaste högen av utrensade kläder. Jag har fått till blus och klänning till mig och ett linne till dottern. Fast det vet man aldrig ifallhon kommer att använda eller det blir ett älsklingsplagg. Jag har fortfarande en del utklippda skjortor som bara väntar på en andra chans. Oftast är det ju kragar och manchetter som blir slitna.

Man kan också säga jag längtar nu efter lite värme, nu har jag tröttnat på att frysa.

One comment on “Återbruk

  1. Så fina! Vilken bra idé på återanvändning!

Kommentera

