Lämna en kommentar

Hjärtan

Hjärtan 18 stNu har jag blivit färdig med den mesta av monteringen det är lite kadborreband som jag skall sy fast efter jul. Jag syr fast den mjuka kardborren på väven och sedan spikar fast den hårda på en pinne så att jag kan hänga dem och sedan även justera väven lite efter att den är upphängd på väggen.

Jag har bara tittat på några åt gången eller bara högen. Detta var första gången som jag såg alla i en samlad grupp, det har blivit 18 stycken totalt. Vissa är ganska menlösa och andra har en färg som gör att de måste ha några bra kompisar som gör att de skall komma mer till sin rätt. Det får bli på nästa varp som jag väver med hjärtan. Jag kan bara konstatera att jag är i det stora hela nöjd.

Kommentera

