Lämna en kommentar

Lyckigt lottad

Tänk vad otroligt lyckligt lottad man är som faktiskt får väva, det allra bästa man vet. Det lite sorgliga är att man inte alltid tänker på det.

Att man faktiskt får sätta sig vid sin vävstol och bara njuta. Känna det otroliga lugn som jag känner i kroppen när jag sätter mig där. Se att det vävda blir mer och mer.Känna den väldiga lyckan över att den tanke man hade om väven faktiskt blir ännu bättre verkligheten.  Tyvärr är jag ibland dålig på att inse att jag har ett helt eget paradis. Man får tänka på sitt paradis och inse att man faktiskt lever i den bästa av världar.

Kommentera

